U 1517. Paber, sulejoonistus
Kahte frantsiskaani munka kujutav sulejoonistus on koopia-fragment Veneetsias tegutsenud Itaalia renessanssmeistri Tiziani (Tiziano Vecellio, u 1488/1490–1576) tuntud puulõiketehnikas friis-kompositsioonist Kristuse triumf (1515–1517). Stiilikriitilise analüüsi alusel on mitmed Itaalia renessanss-kunsti joonistuste eksperdid omistanud joonistuse 16. sajandi Veneetsia maalikunstnikule ja graafikule Domenico Campagnolale. Ta ei olnud küll otseselt Tiziani õpilane, kuid oli ateljeega tihedalt seotud. Kasuisa Giulio Campagnola (u 1482–1515) kaudu, kes hinnatud gravöörina teostas Tiziani kavandite järgi mitmeid gravüüre, oli Domenicol avatud pääs Tiziani ateljeesse ning hea võimalus tema kunsti lähedalt tundma õppida. Tiziani kunst on vaieldamatult tema varase loomingu tähtsaim eeskuju ja allikas. Joonistus on sündinud soovist õppida suurtelt meistritelt, kas see on valminud ülekande meetodil gravüüri eeskujuks olnud eeljoonistuse järgi või mahajoonistusena juba trükitud gravüüri pealt, on täna keeruline öelda. Seoses kunstniku kuvandi muutumisega, said joonistustest 16. sajandil Itaalias kollektsionääride jaoks hinnatud trofeed – kui kunstniku loomingu esmased ja kõige vahetumad väljendusvormid. Sellega seoses levitatakse ka mitmeid Campagnola koopiaid Tiziani originaalide pähe.
Tiziani kavandi järgi. Detail. 1515–1517. Puulõige. Briti Muuseum