1900–1920. Portselan, glasuuripealne maal
Kuju alläärel on koobaltsinisega kaks ristatud C-d krooniga – Ludwigsburgi portselanimanufaktuuri märk, mistõttu pidas Johannes Mikkel seda maineka portselanitootja tööks 18. sajandi lõpust. Kuid Ludwigsburgi portselanimanufaktuuri toodete loetelus antud kompositsiooni ei esine – teose põhja all on seega võltsitud manufaktuurimärk.
Väga sarnane mudel kuulus hoopis Meisseni portselanimanufaktuuri toodangusse. 19. sajandi alguses modelleeris Meisseni toonane peakunstnik, skulptor Chistian Gottfired Jüchtzer (1752–1812) antiiksete figuuridegruppide paariku „Amori püüdmine” ja „Amor hädas”.
Kuju on tõenäoliselt tehtud Fasoldi ja Stauchi portselanimanufaktuuris, mis on tuntud ka Bock-Wallendorfi portselanimanufaktuurina. See Tüüringeni väikelinnas Bock-Wallendorfis asuv vabrik töötas aastatel 1903–1972. Vabriku toodangus moodustasid suurema osa uusrokokoo stiilis laste ja naiste kujukesed ning pastoraalsed stseenid, kaasaegsetest teemadest on levinumad baleriinid ja tantsijannad. 20. sajandi alguses valmis mitmes väiksemas vabrikus, seal hulgas ka Bock-Wallendorfis vanade kuulsate portselanimanufaktuuride laadis ja nende märgistusega tooteid.